Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

7 Nisan 2013 Pazar

Aldatmanın Adı&Tadı


Duygular ne hızlı değişiyorlar.Birkaç ay öncesinde hayatımın aşkı dediğiniz insandan nasılda soyutlanabiliyorsunuz. O hatayı hiç yapmayacaktı..Beni aldatmaya kalkmayacaktı.Biliyordum bir yerinden patlak vereceğini.Bak verdi de işte.Aylarca yine yanında olup her şeye devam ediyorken içten içe artık eskisi gibi değildim ben.Yarı alkollü gece yarısı bir kulüpte başka bir erkekle sarmaş dolaş dans ederken yıllar sonra farklı bir dokunuşu hissederken heyecandan mutluluktan ölüyordum.Hayır bunun adı başka bir aşk değil başka bir tene dokunmanın cazibesi.Ama hala aklımda olması?Artık senin yanında olmak için hevesli olmamam? Her şeyi ne kadar da değiştirdin farkında bile değilsin.Aldatan aldatılır diye boşuna dememişler.Böylesine bir dans aldatmak mıdır?Gerçi burası tartışılır.Ama bana hissettirdikleri -tensel bi çekim de olsa- aldatmaktı benim gözümde..Şimdi gerisini sen düşün..

Hiç yorum yok: