Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

5 Ocak 2013 Cumartesi

Sanki Biliyormuşum Gibi


Hayatımda kısacık bir dönem her şey mükemmel gidiyordu..Tam mükemmel oldu ya hani dibe vurdum tepetaklak oldum boka sardım :( İçim içimi yemiş aslında her seferinde.Sanki biliyormuşum gibi beklemişim bana kazık atmasını aldatmasını yalanlarını..Evrene ben mi seslendim olmasın derken pişirdi önüme getirdi yoksa benim talihsizliğim mi?Ne kadar uzuuuuun uzun uzun olsa da birlikte geçirilen süre ne kadar alışılmış olsa da her ne kadar tanıdık bildik olsa da kazığı sokuyor işte böyle.Güven eksibinbeşyüze düşerken hala yanında durmak salaklık mıdır peki?Aldatılmışken yapılması gereken son şey yapılmışken?Ben olsam bunu yapana süzme salaksın kızım siktir et derdim ki her başımı yastığa koyuşumda diyorum mesela..Tek bir günlük süren ayrılığımızda mutlu olmuştum mesela kuşlar gibi hafif ve özgür..Kazığı yiyince unutmakta kolay olurdu ya nasılsa.Oysa hiç birini unutmak için zorlamamıştım kendimi çünkü ilk kez böylesi bir aşk yaşamıştım.Sadece sokağa çıkıp dağıtmak, içmek, sıçmak, önüme gelenle düşüp kalkmak, onu kıskançlıktan çatlatmak, siktir olup gitmek, kocaman bir avrupa tatili yapmak istedim.Yakışıklı eli yüzü düzgün erkekleri kestim Avrupa turumda tanışabilmem muhtemel zenci italyan ingiliz fransız adonisli sexy erkekleri hayal ettim hayat bana güzel artık amk dedim.Ama ne oldu?Kürkçü dükkanından çıkamadım salağım ve aşk tamamen salaklığın dibine vurmak.Güvenmiyorum kendi çapımda gözüm açıldı kafama göre yaşıyorum amma velakin kapıma dizeceğim her milletten adonisli erkek ordusu hayallerimde kaldı :(

Oysa ben sadece böyle tatlı bebelerim mutlu bi yuvam olsun istemiştim :(


Hiç yorum yok: