Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

12 Haziran 2012 Salı

Şüphe


Ne kadar garip bir histi bu böyle.Oysa hiç ummazdım ben bunu.Senden ayrılıp şehri terkedince içim burkulur duramam yapamam sanırdım.Nereden bilebilirdim o otobüse binince içimin ferahlayıp bir kelebeğin dört döneceğini?Sanki özgürdüm evet evet..Rahatlamıştım.Belki de ilişkimiz aslında uzak mesafeden başladı diye.Aniden bu koca sene hiç yaşanmamış gibi hissettim.Bir an o içimi burkan delice kıskançlığım geçmiş sana ve kendime güvenim yerine gelmiş yazın denizin hayalini kurar olmuştum.Oysa 1saat öncesinde gözlerim dolu dolu içimde bir kasvet; günlerdir depresyondaymışçasına yatmadan önce yastığımı ıslatan gözyaşlarım..Sanki birden her şey silindi.Oysa artık biliyordum maalesef ki arkamda seni nasıl bıraktığımı.Bildiğimden çok farklıymış her şey aslında.Ama kalbime saplanan bıçaklar bir anda çıkıverdi sanki kalkanımı tekrar giydim.Umrumda değil miydi?Tabi ki umrumdaydı ama bende uzaktaydım nasılsa.Bende yapardım bunları bende acıtırdım canını.Acır mıydı ki?Ruhun duymazdı.Rahatladım.Neden bilmiyorum ama sana acı çektirmek istiyorum.Aslında nedeni belli saklamaya lüzum yok.Ben acı çekerken senin gülüp anlamamanı istemiyorum.Beni kaybetmekten kork istiyorum.Beni deli gibi özle.Özler misin ki?Özlediğini söyler misin?Oysa sende bunları yaşadın biliyorum ben gidince rahatladın mutlusun.Asıl acı olanda bu ya yan yana olmayı öğrenemedik değerli miyim değil miyim?Bilemedim.Hissedemedim.Sen kaçtın ben kovaladım bu kez.Sanırım artık bunu değiştirme zamanı geldi.

Hiç yorum yok: