Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

2 Haziran 2012 Cumartesi

Hani bir susmak vardı bilmediğim bir yerde

Yaz geldi ama benim içim işte hala böyle kasvetli..Kasvet kasvet kasvet akıyor içimden bu yaz hiç heyecanlanacak bir şey yok bana.Hatta eskiden yaz için ocakta hayale başlayan ben gelince ne yapacağım diye üzülür oldum bak şu işe :(
Birde ben çok konuşuyorum.Evet evet.Ya da çok düşünüyorum.Aslında her ikisi de.Sürekli beynimde bir şeyler dönüyor benden iyi senarist olur ne senaryolar yazıyorum ah bir bilsen hele ki konu aşk oldu mu..Susabilmek için harcadığım enerji ile atomu parçalarına ayırabilirim.Delirtsem de ne yapayım işte içimden aklımdan geçen her fikir dilimde ki benim.Saklayamıyorum kendimi çok şeffaf bir hayat olsa bu.Hani bir susmak vardı bilmediğim bir yerde..Sessiz bir çığlık atar orda bile benim beyin hücrelerim.Sessiz ve yalnızken bile konuşkan hep bedenim.

Hiç yorum yok: