Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

2 Haziran 2012 Cumartesi

Aşka Bir Söz

Seninle işte böyle olalım istedim aslında.Hep bu kadar masum kalalım hep böyle saf ve temiz olalım.Ne sen beni üz ne ben seni..Aldatma beni tut ellerimden çek kendine koru beni kendimden bile.Öyle düş ki üstüme ilk günkü gibi.Gözlerimin içine bak böyle bir şey ister mi mutlu mu diye.Üstüme titre işte.Sevgin hep gözlerinden ellerinden aksın bana.Kızınca korkuyorum ben senden kızma bana sev sadece.Başkasının adı geçmesin aramızda acıtma canımı acıtmaya çalışma.Unutamam ki..İçimde büyür bu acılar ezer beni.Ben çok düşünürüm bilmezsin sen kafamda yer bitirir o beni.Ben daha önce sevmemişim ki kimseyi.Tatmamışım hiç böyle şeyleri bilmiyorum ki..Kıskançlıkla aşkımı yoğurmuşum şimdi senin yüzünden istemeden.Çıkamıyorum içinden.Ama benimki delilik nasıl bu kadar sevdim bilmem ki.Sensiz olamam artık düştüm bir kere aşka bırakmak terketmek terkedilmek nasıl olur onu da bilmem ki beceremem ben.O yüzden bırakma beni gitme yat yanıma uyu hep benimle..Kokun ellerin hep yanımda kalsın sakla beni her şeyden güvenim hep bizim bağımız olsun.
--

Hiç yorum yok: