Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

10 Ocak 2012 Salı

Tutkusun Sen

Yüzme bilmeden, 
Daha deniz görmeden, 
Hiç güneşte yanmadan.. 
Şimdi ölmek istemem bir kalbi sarmadan, 
Aşkı tatmadan daha, 
Onla sarhoş olmadan, 
Hiç sevişmeden daha.. 
Şimdi ölmek istemem daha hiç gülmeden.



Deniz benim en büyük tutkumdur.Denizle büyüdüm ben her gün yaz kış denize bakarak geçirdim her günümü.Her doğum günümü denizde kutladım ben-hiç parti vermedim hediye nedir onu da bilmem.Benim en büyük hediyem deniz oldu hep.Varsın kimse hatırlamasın doğum günümü kimse hediye almasın, bir denizim olsun beni koynuna alan burnumu yakan serin alabildiğince uzanan..Bana yeter.


Kimse benim kadar aşık olamaz herhalde.Denizle konuşurum ben.Derdimi ona açar ferahlarım; birlikte güleriz yada mesela benim heyecanımı paylaşır.Yüzerim saatlerce kucaklar beni her yanımı sarar yatarım kollarımı açıp alıp götürür beni oda.Bazen tokatlarım bazen koşup atlarım korkutamaz beni hiç.Kıyamaz da bana; dalgalarında boğmaya.Yüzen küçük balıkları yengeçleri izlerim saatlerce.Kokusunu çekerim içime uzun uzun, taklalar atarım su dolar genzime yakar tuzuyla-ve ben yeniden doğarım.


Denizin üstüne yatıp dalgalarında sallanırım bazen bir beşik gibi-işte huzurun doruklarındayım.Hayat bir tek o zaman bana güzel işte.Yüzümü ısıtan güneş, tenimin her yanına dokunan serin tuzlu su.Saçlarım dalgalarla dans ederken ben rüyalarıma dalarım.Bıraksanız saatlerce günlerce gecelerce hemde.Buruş buruş olana kadar deli gibi yüzerim.Bol su yutar bol genzimi yakar oradan oraya uçar balıkların peşinde koşarım.


İşte benim tutkum her şeyim hayatımın temeli: Denizle hikayem.


D.


Hiç yorum yok: