Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

27 Ocak 2012 Cuma

Tembellik

Oyyş tembelim.Evet evet bu tatil acayip tembelim.Bana tatil olmasın yahu hemen kendimi salıveriyorum.2haftadır üstümde kokuşmuş pijamalarım evden çıkmadım.Saç baş birbirine girmiş vücudum kontrolden çıkmış durumda.Benim gibi tatili en dipte yaşayanlar az bulunur.İşin aslı tembellikten de sıkıldım ancak şu hantal vücudumu doğrultup silkeleyemedim bir türlü kendine gelsin diye.
--------------------------------------------------------------------------------
Yine ben böyle tembel tembel yattığım yerden internette gezinirkeeen bakın ne buldum!Tam bana göre biiiiir pijama :D

Ne kadarda kullanışlı ama :D benim gibi bir tembelin çok işine yarar.
---------------------------------------------------------------------------------
Neyse bu bir ek bilgi olarak kalsın.
Ben şimdi yine şikayetime döneyim.Yurdun dört bir yanında lapa lapa kar yağarken benim şehrimde yine yine ve yine tık yok.İlçelere kar yağar biz burda soğuğunu çekeriz sadece.Adalet mi bu?Bende karlar içinde yuvarlanmak istiyorum.Şöyle adamakıllı bir kardanadam yapmayalı da uzuuun zaman oldu hani.
Küçükken annemle işyerine gitmiştik bir öğleden sonra.Kar yağmıştı sarılmıştık sıkı sıkı.Yolda geçerken avuç avuç kar toplayıp oyuncak bebek boyutunda kardanadam yapmıştık :D Çok eğlenceliydi almıştım kucağıma bitince sallana sallana yürümüştük beraber.Sonra eriyip yok oldu tabii benim minik kar bebeğim.

D.

Hiç yorum yok: