Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

27 Ocak 2012 Cuma

Sushi

Bu haberi vermekte birazcık geç kaldım evet.Ama yine de paylaşacağım :D
Ben balık hiç sevmem.Levrek dışında balık yemem.Kokusu tadı ne bileyim bir garip olurum.
Benden beklenmeyecek bir hareketti evet!
Sushi yedim!!
Tadıııı..Ağzıma dolu dolu balık tadı geliyordu bu ne yoğunluk..Ağzım burnum genzim her yanım bu tatla doldu taştı.Ama içinde bol bol pirinç olması çiğneyip yutmamı sağladı desem abartmış olmam.Pirinç öyle yakışmışki.Ortasındaki neydi sormak bile istemedim ne çıkacağından korktum.
İşin aslı pek fena sayılmazdı denedim öğrendim.(millet timsah yiyor böcek yiyor aslında pek masum bir deneyim)
İlk ve tek çin mutfağı deneyimim bana bir süre yeter!Her şey güzel ama baya yabancı bir mutfak bana.Alışmak zaman alır haliyle zorlamamak lazım :)

D.

Hiç yorum yok: