Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

15 Ocak 2012 Pazar

Sürpriz

Nihayet uzun bir aranın ardından evimdeyim.Odamı en çokta yatağımı çok özlemişim.Geldiğimden beri çıkmadım desem yeridir J Uzun bir ayrılığın ardından tekrar ait olduğum yere büyüdüğüm şehre dönmek ilginç geldi nedense.Kürkçü dükkanı hesabı yani.

Bu sabah kardeşimin gelip ‘abla abla uyan’ diye sarsmasıyla beni tatlı rüyamdan uyanıp ‘bak kar yağıyo’ demesiyle perdeyi araladım kısık gözlerle.Bir de ne göreyim..Gökyüzündeki bulutlardan kopup dökülen kumaş parçaları gibi yağıyor üstümüze kar tüm beyazlığıyla.Mutlu bir gülümseme kapladı yüzümü hemen.Hiç kaçar mı?İşte en sevdiğim.Gökyüzünden bana hoş geldin hediyesi kopup dökülüyor sanki parça parça..

Derken yine uykunun koynuna daldım rüyalar denizimde yüzerek.Beynimin çekilip uzaklaştığını ve hayal alemine doğru gittiğimi hissediyor gibiydim.

Tekrar birkaç saatlik bir uyku çektim malum hafta sonu tembelliği.Uyandım ki şarjım bitmiş, telefonu şarja bırakıp kahvaltıya gittim.Uyanır uyanmaz asla bir şey yiyemeyen ben bu kez kurt gibi acıkmıştım.

Ve sonra bir sürprizle karşılaştım.Şarj olmayan bir telefonla ortada kalakaldım!Elektrik kesintisi.Laptopun şarjı varken birkaç dizi izledim çikolata eşliğinde.
Sonra ne öğreneyim sadece burada apartmanda değil bütün Marmara’da elektrik yokmuş-bu ilk kez oluyor sanırım.Şaşırdım.Mesleğim gereği enerji tasarrufunun aalası olacak diye söylenip sırıtmaya başladım.Gece mum ışığında karalama yapma ve camı açıp soğuk hava-ay ışığı ikilisinin hayalini kurmaya başlamıştım bile J Yapay ışık olmadan aydınlanınca ortalık ayışığıyla seyretmeye doyamıyorum.Elektrik kesintisi küçüklüğümden beri en büyük eğlencemdir.

Ancak bu kez değil.

Uzun sürecek ve şarjım yok.

Tanrım bu bir kabus olmalı.

Diye düşünürken sonunda elektrik geldi.Korkulan kadar uzun sürmedi.Meğer ne çok düşmüşüz teknolojinin koynuna bir kez daha tüm çıplaklığıyla karşımıza çıktı bu gerçek.
Bir kez daha sana hapsolduğumuzu vurdun yüzümüze ey teknoloji.Bir çok sözde bilim adamımız bu durumdan yakınsa da bu nimetin farkındalar.Bakın 4saatçik bir kesinti hayatı felç etmeye yetti bile.
Ya hiç olmasaydı?
Tedavilerde hangi yöntem kullanılırdı acaba?
Günlerimiz nasıl geçerdi?
Trafik nasıl akardı ışıksız?
Anonslar duyurular haberler nasıl iletilirdi?
Eski insanlar nasıl yaşamış elektrikten önce?

D.

Hiç yorum yok: