Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

11 Ocak 2012 Çarşamba

Nihat Odabaşı

Bu adam bir gün benimde resmimi çeksin istiyorum! Ah çok şey istiyorum bazen :( Ne olur sanki çekse?

Bir kaç çalışmasını ekleyip içimi yakacağım şimdi..

















Modayla ilgilenenler buna bayılır herhalde :) Ben hepsini çok sevdim.


Turuncuya bayıldım tiril tiril ohh :)

Şimdi bir sırrımı daha vermek istiyorum yeri geldi.Benim büyük bir hayalim var!Resimde görmüş olduğunuz gibi kel olmak..Evet evet saçlarımı kazıtmak istiyorum-bunu diye diye kanser olmaktan korkuyorum sen misin isteyen diye başıma dert alacağım galiba :D
Heeeeeey! Ayakkabılara bakııın ne kadar şirin duruyor :)


Ben bu kadına bayılıyorum :) Çok güzel fikirleri, düşünceleri var.Onun hayalgücünün eşi benzeri bulunmaz-söylemeden geçemedim.
Resimde kendisini yansıtıyor :)

Bende böyle bir resim istiyorum yaa :( Hiç böyle bir resmim olmadı.
Bence büyük eksiklik.
Adamlar rol icabı çekiliyor ben gerçeğini bile elde edemedim hıh.

Siyah beyaz bir fotoğrafla bitirmek gelmedi içimden.Bende rengarenk bir resim koyayım dedim.Çokta sevdim.

Ve son olarak..E o kadar reklam yaptık gece gece gönlümden koptu bir kare resmi hakettim sanki gibi :D (Hala aynı mevzudayımda ben..ehemm..)

D.

Hiç yorum yok: