Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

28 Ocak 2012 Cumartesi

Karmaşa

Hayat paylaşınca güzel lalalalalallaaa..paylaşıp çoğalınca güzel lalalallalalaaa...

Yalan yalan yalan.

Hayat paylaşınca çok acımasız geçimsiz çekilmez kör bir karanlık oluyor :(
Yalnızlığı sevsemde yalnız kalamıyorum durup bir düşünüyorum tabii..Benimki tam bir cesaretsizlik örneği.Ama ne yapayım korkuyorum boşlukta kaybolmaktan.Biranda milyonların içinde tek kalmaktan.
Eğer bunu göze alırsam ne olur?
Muhtemelen özgür kalırım ve bütün isteklerimi hayallerimi aklımdan geçen herşeyi istediğim an yapabilirim.İstediğim kıyafeti alır istediğimi yer içer istediğim yere gider dünyayı ertelemeden gezebilirim.
Peki ya bunu göze alamazsam?
Kös kös oturduğum yerde oturup ne yapayım bacım sevdik işte olmuyor mu derim?

İşte sorunda burada.
Ben bütün istediklerimi yapmak ama yalnız olmamak -onunla- birlikte yapmak istiyorum.
Anlayış yanii..Benim heyecanıma sevinsim beraber gülelim isteklerimiz bir olsun..

Dur bir dakika bu sanırım hiç olmayacak..isteklerimiz bir olsun..isteklerimiz bir olsun..
Olamaz ki!Biz çok farklıyız..Bambaşka hayatlardan çevrelerden kopup gelmiş ve asla aynı görüşte olamayan asla aynı şeyleri isteyemeyen iki insanız.
Ee ne olacak şimdi?Kim değişecek?Yada kim diğeri için biraz fedakarlık yapacak?Karşılıklı fedakarlıta olabilir..
Yoksa böyle bu çıkmazda dolaşıp yıpranmaya devammı edeceğiz?

Offf bu çelişkiden kurtulmak istiyorum artık.
İşte aklım ve beynim yine bir karmaşada yine bir çatışmada.Kendimle çatışmaktan bıktım usandım.

Hiç yorum yok: