Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

11 Ocak 2012 Çarşamba

Çarpık İlişkiler

Toplumun giderek artan vakası: Çarpık İlişkiler.

Türk dizilerine bol bol konu olan, güzel başlayan bir dizinin bile sonradan bağlandığı bir buluşma noktası.

Diziler yüzünden mi bu hale geldik yoksa bu halde olan bizler yüzünden mi senaristler sürekli bu dizileri yapmakta?Bu bir çelişki bence.

Kendini bilmez kızlar ve fayda sağlamak peşinde, durulmaz adamlar.Birileri çıkıp büyük bir ders vermedikçe farkına varamayacaklar ne yazık ki bu durumun.Bir de düşünüyorum da bunu bilerek ve isteyerek yapanlar var hani."Ben çok eşli olayım sevgilim çok eşli olsun ama güle oynaya yaşayalım bu şartlarla.Bana hava hoş!" diyenler..Kuzum derdiniz ne sizin? diye sormak istiyorum müsadenizle.Ya çok geniş yaşadınız-ya çok salaksınız.

Rahat bir yerde-Türkiye'nin Avrupa'sında büyümüş olmama rağmen bu benim düşünce sınırlarımı bile aşar!Bir insan nasıl tiksinmeden bunu bile bile tekrar dokunabilir?Yani aşk zaten size özel değil midir? Senin sevdiğin değil midir ki o bir başkasıyla paylaşabiliyorsun?

Belki de bunu aşka inanmayanlar yapıyordur.Ya da belki geçmişlerinden intikam almak için.belki de birini unutmak birini kandırmak yıpratmak için.

Ama kendilerinden daha büyük zarara uğrayan başka kimse yok farkına varamıyorlar belki de.

1 yorum:

LuCkyLuKe dedi ki...

insanın kendine olması gereken özsaygısı, olmayınca gerisi tıpkı anlattığın şekil oluyor işte. İnsanın yastığına başını koyduğu vakit o günkü yaşadıklarından birisine bile gönlünün bulanmaması gerekir. Yok ben yaşarım , hiç te bulanmaz, diyenler işte midemizi bulandıran... Çok faydalı bir yazı , tşkkrler.