Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

9 Ocak 2012 Pazartesi

Aynalar

                      Aynadan Kendine Baktığın Zaman Ne Görüyorsun?
      A)Acınacak biri
      B)Kabadayının teki
      C)Palyaço
      D)Masal prensesi
      E)Korkağın teki


Ben cevaplayayım ilk önce.Korkağın teki.Elindekini kaybetmemek için korkan ona daha çok bağlanan korkağın teki.Neden aklına yatmayan şeylerin peşinden koşar ki insan?Kalbinin önüne geçememek suç mudur yoksa?Zarardan çok yararı var mıdır acaba?Aslında sadece birini seçip ona söz geçirebilsem tamamda bu çelişki bazen  beni öldürüyor.Tüm yaşanan aptallıkların, korkaklıkların nedeni bu hatta.
Oysa ben isterdim ki bir masal prensesi olayım.Tek boynuzlu atım, kurşun geçirmez bedenim, bir sürü süvarim, yenilmez bir ordum ve bir beyaz atlı prensim.Kocaman bir sarayın cesur ve güzel bir prensesi olayım.Gerçek dünyamda ne yazık ki ne topum var ne tüfeğim.Milyonların yaşadığı dünyada ufacık bir böceğim.Belki de kelebeğe sevgim bu yüzden-tek günlük ömrü olan narin böceğime.Kendimi nasıl farkettirebilirim? Yazarak.Yarınlara bir şeyler bırakarak.Okuyarak öğrenerek ve büyük bir adam olarak.Ey edebiyat!İşte sen benim bir numaralı tutkumsun.

D.

Hiç yorum yok: