Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

9 Ocak 2012 Pazartesi

2012

Evet ben her şeyi geriden takip etmekle ünlüyüm sizde anlayacaksınız.
Geç kalmış bir yeni yıl kutlaması için yazıyorum.9 gün geçti ben yeni akıllandım herhalde.
Efendim..Ben her zaman kendi kendime yeni yıl için dileklerim şunlar yapacaklarım yapmayacaklarım bunlar diye yazar kendi çapımda yıl planlaması yapardım.(çoğuna uymazdım ama olsun) Tabi yeni yıla girmeden önce.Bu sene nedendir bilinmez bu adetimi bile boşladım.
En iyisi şimdi yapayım.
Öncelikleee..Yeni yıl sağlık mutluluk yemyeşil dünya gülen insanlar barış içinde ötüşen kuşlar yaşanabilir çevre katlanılabilir insanlar ve bol neşe getirsin!
Tamam bu tür cümleler kurmakta pek iyi olmadığım anlaşıldığına göre kendi planlarıma geçebiliriz..

*Her zaman demek zorunda kaldığım 'keşke' yi bir kenara bırakacağım.
*Daha sabırlı olacağım.
*Daha az alıngan kırılgan olacağım.(En azından denerim.)
*Kendi önceliklerime ve gelişimime zaman ayıracağım.
*Artık 'hayır' demeyi öğreneceğim.(kendimi yıllardır zorlarım ama olmaz.her yılbaşı kararlarım arasında olmaktan kurtulamadı malesef.)
*Aileme iyi bir evlat sevdiğime iyi bir sevgili ülkeme iyi bir vatandaş olacağım(vay be cümleye gel devlet işine de girdik haydi hayırlısı)


Şimdiii gelelim dileklerime..

*Bol bol hediye diliyorum!(hep hediye veren taraf olmaktan bıktım.Hayatım boyunca hep güzel hediyeler verip elle tutulur bir şey alamayan kız ben oldum.Artık bende hediye almayacağım bu gidişle kimseye yetti canıma be aaayh.)

Yakarışımı da yaptım rahatladım.Evrenden bir hareketlenme bekliyorum artık zamanıdır!

*Bir ev istiyorum.Yani eve çıkmak istiyorum.
*Kalıcı dostlar
*Güzel müzikler
*Bir hayvan
*Bolca kitap
*Bir sürü kıyafet
*Milli piyango talihlisi olmak istiyorum.
*Sevgilimle anlaşmazlığa düşmeyelim istiyorum.
*Yeni bir ülkeye gitmek
*Tek başıma sarhoş olmak
*Kendimi tanıyıp doğayla özdeşleştirmek istiyorum.
*Yeni bir ben istiyorum!

Geçte kalsam birazcık..Mutlu seneler.

D.


Hiç yorum yok: