Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

5 Ekim 2011 Çarşamba

Ruhumla Başbaşa

Uzun bir yolculuk oldu benimkisi.Kendi içime dönerek bazı anıları geride bırakmak yeniden başlamak..Bir rüyadan uyanıp tekrar yenisine dalmak..Uzun ve zorlu bir düştü bu geç atlattım uyanamadım.Karanlıkta yankılandı sesim duvarlarıma çarpa çarpa geri döndü kaldıramadım.Evet Evet benim duvarlarım var!Sağlam demirlerle ördüğüm kırmaya kıyamadığım duvarlarım var.Ama birisi minik bir delik açtımı içeri ışık girdi mi hiçbir şeyi önemsemediğim duvarlarım var.Yorgun ve kimsesiz kaldığımda bu koca şehirde dahada sağlamlaştırdığım hemde.Ne yöne gideceğimi bilemeden kendi kabuğuma çekilip kısacık ömrümü bir başkasına emanet ederek nefes almaya zorlandığım saatlerde aklıma takılan acıma duygusuyla savruluyorum etrafa.Kendimi kandırıyorum elbette.Bu iş böyle gitmez bir zarar gelecek biliyorumda.Sessizce oturmuş bekliyorum gelsinde tanışalım alıp götürsün şimdiki beni gelsin yerime eski benliğim diye..Cesaretsizliğimden yanına gidip tanışamıyorum ama kendi kasırgamla.Kaçıyorum içimde, etrafımda kopan fırtınalardan.Yokluğumda gider bir başkasına diye,,

Yapamıyorum..

D.

Hiç yorum yok: