Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kelebeğin Günlüğü

Çatışma, önyargı ve husumetlerin çoğu dilden kaynaklanır.Sen sen ol, kelimelere fazla takılma.Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir.

5 Eylül 2011 Pazartesi

Yeni Bir Ben!!


13 ağustostan beri bakalım hayatımda neler değişmişş neler gelmiş:)
Yeni bir okul yeni bir gelecek!!Evet evet artık bir üniversiteli oldum hemde hayallerimin okulunda! :)Tabii bunu öğrendikten sonra günler hızlıca akmaya başladı alışveriş, hazırlık, derken araya giren bayram tatili..Bayramı da evde değil şehir dışında geçirince uçtu gitti işte vakit geldii kayıt günü..
He birde işin diğer yanı..Koşturmacalar bir kenara aileden uzaklaşmak yeni bir şehir, yeni yüzler, yeni hayatlar, arkadaşlar?Yani yuvadan uçma vakti :) Tabii birde mühim birşey daha varkii oda sevdiğime kavuşmak :) Bakalım neler bekliyor beni ilerleyen günlerde..


D.


Ben Geldimm

Hiç yorum yok: